SKY LINE

11 januari 2018 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Lijkt wel gewoon te worden om 's morgens als eerste wakker te worden 😂🤣 7 uur waren me luikjes alweer open . Maar gisteren boodschapjes gedaan dus kon ik vanmorgen een heerlijk ontbijtje weer  zelf maken,  eitje gekookt , jammetje erbij , edammer kaassie, en jawel hollandse salamie jammie jammie , en ook nog een bakkie , helemaal in me sas .  Zoals afgesproken na het ontbijt eerst naar de tattoo shop om een afspraak te maken voor mijn  tattoo die ik  graag wil . Geheel voor me zelf met mijn eigen betekenis 🎉 misschien morgen en anders pas dinsdag om 10 uur dat houd dus in dat we dan hier dan een dagje bij moeten bijboeken . We horen het morgen 🤔🤗 zo geregeld en nu op naar de naar een park midden in de stad waar geisers zijn die stoom uit de grond blazen en kokend modder borrelt in  en uit de grond komt , een hele vreemde gewaarwording en dat bovendien naar rotte eieren , zwavel , ruikt😫 daarna zijn we naar de Sky Line gegaan ff buiten Rotorua , waar je kunt mountenbiken , roddelen met een soort slee dat als je het stuur naar je toe trekt remt en als je los laat dan ga je als een speer naar beneden met allerlei bochten 😲JA dat hebben wij gedaan hahaha wat een super leuke ervaring  , als een klein kind  zo blij ! We hadden tickets gekocht voor 3 keer naar beneden, eerst de rustige route daarna iets sneller en als derde de super snelle , en die was snel ! Vloog gewoon door de lucht heen 😂🤣 gewoon te gek  en wat hebben we gelachen . Storm kwam me gewoon van links en rechts inhalen en halverwege stopte hij weer en liet mij voor gaan  zodat hij er daarna weer vandoor ging  . Gieren als we samen in de kabelbaan weer omhoog gingen en elkaar aankeken hoe mooi we eruit zagen ,met die mooie helmpjes op 😁gelukkig zijn hier GEEN FOTOOS VAN ! Een hele geslaagde middag,  In het motel waar we zitten mocht ik gebruik maken van de wasmachine en heb daar ff 2 wasjes gedraaid . Tja we zijn al bijna 3wkn onderweg duuusssss ! Bij het motel hebben ze een heerlijk warm water bad dat wordt verwarmt door de warmte bron uit de grond, hier ff gebruik van gemaakt !!!

Opgeknapt en naar het straatje waar de eettentjes zijn  , bij MACS STEAKHOUSE hebben we heerlijke streak gegeten , om je vingers erbij af te likken ! Wat een mals vlees hebben ze hier en storm kan het echt weten want die heeft er al een paar op 😂😋 op de terug weg naar het motel was de kermis open , nou ja kermis een ballen tent en een draaimolen, schiettent en botsauto's die maar een richting op mochten rijden ? Ach toch leuk om te zien , nu me verhaaltje geschreven met een biertje erbij en op naar morgen 🤗🤗

1. Edith:
    11 januari 2018
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten! Leuk om jullie ook te volgen! Veel plezier nog!😘
  2. Rob Schelvis:
    11 januari 2018