Tattoo / Wai O Tapu

12 januari 2018 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Kwart over 8 ! Daar ging de wekker hahaha tja als je wat wil zien... Dan moet je vroeg op 😜 want om kwart over 10 gaat de geiser in WAI O TAPU  park omhoog spuiten ! Eenmaal daar aangekomen,  niet zover bij Rotorua vandaan (30km) was het nog niet zo druk, maar  we waren op tijd 😀  een plaatsje bemachtigd en nu maar wachten . Daar komt iemand van het park en geeft enige uitleg over het hoe en wat van het ontstaan van de geiser en dat het enkele minuten nog ging duren want deze geiser spuit maar EENMAAL op een dag ! Eerst begon het te borrelen en daarna in een beweging spoot hij wel zo'n 20 mtr omhoog , wat een gaaf gezicht luitjes. Daarna door naar het volgende park dat vol ligt met een vulkanisch landschap van ingezakte kraters en kokende poelen van modder,water en stoomwolken met een kleuren combinatie van groen,oranje,wit,geel,rood en dat van rijk aan mineralen. Wederom een kleurenpalet aan foto's gemaakt , gelukkig afgezet met hekjes want op sommige plekjes kan de temperatuur van de stenen oplopen tot 100 gr C

Voldaan terug naar ons motel, in afwachting of ik naar de  tattoo afspraak kon ?   En om half 6 konden we terecht , SPANNEND ! Dan eerst maar even kijken waar de bleu Lake meer is . Hoe dichter we daar kwamen hoe donkerder het werd ,toch maar even gekeken en bij nader inzien toch weer huiswaarts gekeerd en dat was geen slecht idee! We waren nog maar net op de kamer en daar kwamen toch een paar buien aan en een ONWEER ! Ben niet bang voor onweer maar deze klappen waren niet normaal gewoon ENG !

5 uur op naar de shop waar ik het een en ander uitlegde wat ik wilde , de man ging aan het tekenen , nee niet op papier maar uit de losse hand op mijn huid , met alles erop en eraan , elk detail heeft een betekenis WAUW , kijk zelf maar naar het resultaat 👌👌 IK BEN ONWIJS TROTS OP MIJN MAORI BETEKENIS . Het varenblad is het nationale symbool van Nieuw Zeeland

A ' part of the story of my life 😍💪👍

1. Lida en rob:
    12 januari 2018
    Weer genoeg meegemaakt en gezien😃👌super mooi om de foto’s te zien👍En Moon wat een gave tatoo😉
  2. Nel:
    12 januari 2018
    Heerlijk verhaal weer jullie maken toch wat mee super hoor en idd mooie tatoo
  3. Tante el:
    Allea goed veel plezler
  4. Marga:
    13 januari 2018
    Het is de reis van jullie leven zo te lezen super dat jullie dit delen 💋💋