Laatste dag

18 januari 2018 - Auckland International Airport, Nieuw-Zeeland

Vandaag wederom vroeg wakker , om 7 uur ging het luchtalarm. Rustig aan gedaan en sleutel ingeleverd . Toch maar de gevraagd waarom het alarm afging , het antwoord verbaasde ons en ik denk nog vele anderen : Het alarm gaat van maandag tm vrijdag altijd om 7 uur 's morgens om de bewoners te wekken !!!! Ze hadden dit jaren geleden afgeschaft maar toen kwamen vele kinderen te laat op school en hebben ze het alarm weer in ere hersteld ....... en het werkt . Rustig aan richting Auckland gereden met hier en daar een tussenstop , wel leuke dingen te zien maar het zicht was beperkt daar de regen en de nevel , doet ons alleen weer aan Nederland denken , kunnen we alvast wennen , echter is het hier wel 21°C , volgens de plaatselijke bevolking toch wel wat FRIS . We hebben de kustroute langs de westkust genomen , gestopt om te ontbijten in Matakohe bij Kauri museum . Rustig aan de weg vervolgd om te lunchen in Omeru , hier vlak in de buurt watervallen bekeken , lagen erg afgelegen en waren we er met zijn tweeën , helaas niet gezwommen vanwege de regen en het water was troebel . Om 5 uur aangekomen bij Ibis hotel op de luchthaven . Morgen vroeg op , auto inleveren na zo'n 2100 km over het Noordereiland wat het totaal brengt op 4900 km deze vakantie , het heeft ons op vele mooie plekken gebracht wat deze vakantie onvergetelijk maakt ! Daarna het vliegtuig in , plaatselijke tijd 10.00 uur. (Donderdag 22.00 uur Nederlandse tijd) Zijn we als alles nu wel normaal verloopt Zaterdag 04.30 uur op Schiphol met veel verhalen in onze bagage .

1. Marga:
    18 januari 2018
    Mooi verslag van jullie reis
  2. Lida en rob:
    18 januari 2018
    schitterend allemaal,,vond het zeker de moeite waard om elke dag te genieten wat jullie mee gemaakt hadden,,jammer voor jullie dat het al weer over is,,maar veel mooie herrineringen,,een veilige vlucht terug,,xx
  3. Nel:
    18 januari 2018
    Was erg leuk om het allemaal zo te volgen veilige vlucht terug .
  4. Petra vuijk:
    18 januari 2018
    Bedankt voor de mooie verhalen en een goeie vlucht terug.😘
  5. Moeders:
    18 januari 2018
    Het was leuk om alles te volgen een goede reis
  6. Ome Wim en tante Wil:
    18 januari 2018
    Hallo Rene en Monique. Wij wensen jullie een hele goeie terug reis en een behouden thuis komst .Bedankt voor de verhalen en mooie foto's. Groetjes tot ziens Ome Wim en tante Wil👍👍
  7. Miranda van Balen:
    18 januari 2018
    Bedankt voor jullie mooie verhalen en een hele goede vlucht
  8. Corrie:
    18 januari 2018
    Bedankt voor de mooie verhalen en foto's. Was erg leuk om te volgen. Een goede vlucht. Xx
  9. Rita:
    Veilige thuiskomst!! Snel voorbij gegaan! 😚😳😳
  10. John de kock:
    18 januari 2018
    Heel leuk om het zo met jullie mee te maken, het zag er allemaal prachtig uit, wat zullen jullie een prachtige vakantie hebben gehad ... een ervaring om nooit te vergeten !!
  11. John de kock:
    18 januari 2018
    zo net alles even gezien en gelezen, zag er super uit, en een mooi verslag. wel een beetje jaloers.

wel thuis

gr johnny
  12. Rina vd helm:
    19 januari 2018
    Wat een geweldige ervaring zijn jullie rijker. Super leuk om jullie verhalen te lezen. Goede reis terug en dan lekker nagenieten en verhalen vertellen😉