Northland.

17 januari 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vandaag staat er een ritje door het Northland op het programma . We begonnen waar we gisteren mee geëindigd waren FILE , gelukkig konden we vrij snel andere snelweg pakken omdat we naar het noorden gingen , wat een K.T stad dat Auckland . Zodra we snelweg af konden hebben we toeristische route genomen langs de kust van de Stille Oceaan , een fraaie route en door de wind mooie plaatjes aan de kust met aardig hoge golven . Na een picknick en koffiepauze aangekomen in Whangarei aan de oostkust om een uurtje of 2 . Het plan was om hier te blijven en gingen we op zoek om wat te eten maar het lijkt wel of ze hier siësta houden en winkels dicht gingen , een behulpzame eigenaar van een eettentje die dichtging wees ons de weg waar we wat konden eten. Na zijn uitleg gevolgd te hebben kwamen we uit , met links een benzinepomp en rechts Burger King , het werdt dan maar rechts en klaar met deze stad . Storm ging er maar weer ff voor zitten en zette koers naar de westkust . Aangekomen in Dargaville regende het daar , dit keer maar niet zelf gezocht naar hotel maar naar     i-site gegaan (VVV) deze stuurde ons naar leuk en knus complex . De eigenaar had 20 treinwagons opgekocht en deze verbouwd tot leuke kamertjes , best wel grappig . Nu lekker uit eten en een Heineken erbij , of misschien wel 2,3,of ....

1. Lida en rob:
    17 januari 2018
    Ziet er super gezellig uit het trein wagonnetje😂weer is wat anders dan een hotelletje😀geniet nog lekker van jullie vacantie 🙋😘
  2. Marga:
    Leuk die overnachtings plaats genieten 🍻🍻💋
  3. Sjaak Beers:
    17 januari 2018
    Hallo Monique en Rene wat hebben jullie al een hoop beleefd, net effe alle verhalen gelezen wat mooi zeg (best wel jaloers). Geniet nog lekker van jullie laatste dagen.