GEWELDIG !

10 januari 2018 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Heerlijk ,als ik naar buiten kijk zie ik dat het een beetje bewolkt is , niet zo erg want van de zon op de boot heb ik een prutlip opgelopen 🤐 wakker storm ? ? Kom de koffers inpakken en weer wegwezen eerst langs een apotheek om voor me lip wat te halen want die staat behoorlijk strak auw! ! Zo een ontbijtje gedaan met een heerlijk bakkie americano zo noemen ze hier de zwarte koffie . En nu op weg naar de RAPID JETBOOT, RENÉ zijn padvindersbloed kwam weer omhoog  en wist precies waar hij heen moest, 12 jaar geleden is hij hier ook geweest maar onderweg toch nog een paar mooie stops gehad voor we bij het SPEKTAKEL aankwamen.

Nu moest het gebeuren ....... Waar hij vol van was al die jaren en hoe geweldig het was daar heeft hij NIETS maar dan ook NIETS mee miszegd ! Wat een GEWELDIGE ERVARING ! 😛😜🤓Eerst de zwemvesten aan , en dan wachten tot we op de boot mochten  . We zaten met een gezin met 3 kids uit Argentinië op de boot dus STORM en IK moesten achterin. Wat een spektakel met hoog uit het water komen tot 180gr omdraaien in het water WAUW WAUW helemaal TOP 👌👌👍Wat hebben we genoten en wat een ervaring AMAZING . Na afloop natuurlijk de mooie foto's bekeken onder het genot van een collaatje en nog na te genietent  van wat we nu weer meemaken. Hop in de auto en nu opweg naar Rotorua waar rene het motel wil opzoeken waar hij met de boys 12 jaar geleden heeft gelogeerd, nou eemmaal in rotorua aangekomen dacht ik eerst wie heeft er een poepie gelaten , maar met een volle lach zei René dat deze lucht hier normaal is 🤤en ja hoor hij heeft het gevonden en er was nog een kamer vrij , met een prachtig uitzicht op Lake Rotorua en 100 meter van het centrum , TOP !!! Gelijk 5 dgn geboekt , heerlijk en vanuit hier gaan we nog meer dingen ondernemen maar dat horen julie weer in het volgende verhaal . Nu is het tijd voor een biertje en een happie eten en morgen zien we wel weer. Doei allemaal

1. Rob Schelvis:
    Hallo Rene en Monique,
    Ik heb de link van jullie reisverslag van Sjaak door gekregen,ik heb net alle verhalen,en mooie en leuke foto,s van jullie reis gelezen,en gezien,en het ziet er allemaal schitterend en avontuurlijk uit in Nieuw Zeeland,nog een hele mooie reis,en ik ben weer benieuwd naar het volgende verslag. Groeten Rob.
  2. Rita:
    10 januari 2018
    Koel hoor maar wel doodeng zo ' n boot!!!en leuk rene even terug met je vrouw! Maar wel alles laten zien ! En vertellen he !!!!😉😉😉😉 ook ????!! Je weet wel 😉😉ha ha !!! Nog veel plezier en sukses met de lippen!!! Kus van rita!
  3. Petra vuijk:
    10 januari 2018
    Gaaf de foto's en gelukkig alles goed gekomen😉want je weet het maar nooit met René zijn padvinders bloed 😂😂🤣🤣.
  4. Rina vd helm:
    10 januari 2018
    Dat ziet er super gaaf uit. Jullie maken er wel wat moois van hoor.👌🏻 Leuk om jullie verslagen te lezen. Genieten met volle teugen.😊 Ben benieuwd naar het volgende avontuur 😄😜😉
  5. Lida en rob:
    10 januari 2018
    Het is elke x weer leuk om jullie reisverslag te lezen. Jullie maken veel mooie dingen mee. In 1 woord geweldig. Blijf genieten😘
  6. Marian peil:
    11 januari 2018
    Wat maken jullie een geweldige reis Rene en Monique en leuk om de verhalen te lezen nog veel plezier daar. Hans en Mar.