Rollercoaster

4 januari 2018 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Haha voor het eerst in deze vakantie een ontbijt gemaakt😀 en je raad het al ...... gebakken spek met eieren ,in het mooie stekkie waar we zaten . Waar we onwijs hebben genoten van de mooie ZONSONDERGANG !

Rond 9 uur gingen we rijden  want we wisten dat we een eind weg moesten, (400km) en onderweg zijn we in Rotherham gestopt voor een plas en lunch pauze  en om even de benen te strekken .  en ja hoor  voor de laatste 100 km  gingen we weer door de bergen . Bergie op en bergie af , haarspeld bochten en flinke afdalingen waarvan ik het soms wel benauwd van kreeg 🤢maar storm vindt het prachtig 🤠.zo rond 3uur waren we in Kaikuora . Lange rit , bekaf ,in het motel aangekomen heeft storm fd ze oogjes aan de binnenkant bekeken  om daarna het dorp in te gaan iets te drinken en de boot besproken voor morgen om de walvissen te bekijken . Ons werdt geadviseerd om pillen in de farmercy  te kopen om niet zeeziek te worden 🤤😵 . Maar ook hoorden we dat er vanacht storm op komst is en dat is wat voor onze tocht op zee , maar als het te erg stormt morgen vaart hij niet uit en dan doen we hem zaterdagmorgen en dan varen we s'morgens om 8.15 uit . Dus wordt het afwachten ! Morgen meer nieuws hoe het was of ....... is het verplaatst naar zaterdag?

Net lekker gegeten en naar het motel terug gereden want dat wordt op tijd naar bedje toe want morgen om 7.00 uur gaat het wekkertje .

1. Rina vd helm:
    5 januari 2018
    Hey toppers geniet van jullie prachtige reis. Ik kom af en toe ff spieken naar jullie verhalen. Leuk om te volgen en leuke foto's al hoor👌🏻💋