Milford sound

30 december 2017 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Wakker, ontbijten en pleiten !!

Op naar milford sound, maar voordat je Op weg gaat  eerst tanken ,want op deze lange route door de bergem (120KM )en weer terug kom je geen benzinepomp meer tegen.

Wat een prachtige route je komt ogen te kort, van meren tot watervallen ,berg op en berg af echt PRACHTIG en dan moeten we de fjorden nog zien, nou dat beloofd wat !

Een drukte van je welste daar, gelukkig hadden we de dag daarvoor de tickets al gekocht , dus een een uurtje wachten dus tijd voor een bakkie ,met wat lekkers.

We hadden een mooi plekke op de boot , was alleen jammer dat het zo bewolkt was en doordat , regen vanaf de bergen .

Wat hebben we genoten in de regen op het dek! Onze dag kan niet meer stuk in een woord  ADEMBENEMEND WAT EEN NATUUR !!! Daar zijn bijna geen woorden voor . De watervallen , de bergen ,sneeuw ,zeehonden het groen en wat er aan de rotsen groeid je weet niet wat je ziet?

Onder de indruk?? Jazeker wel ! Dit is ZO MOOI ! Had een dit voor geen GOUD WILLEN MISSEN !

Wat een dag  ! Nu een hapje eten een borreltje en dan morgen op weg naar wanaka om daar OUD & NIEUW TE VIEREN .🍾🥂

1. Nel:
    30 december 2017
    Hele gezellige jaarwisseling daar .
  2. Denise:
    Wat leuk dat jullie zo aan het genieten Zijn!!! Fijne jaarwisseling alvast ! X
  3. Henk Castricum:
    30 december 2017
    Heerlijk dat jullie aan het genieten zijn 👍alvast een geweldige jaarwisseling. ..maar dat gaat zeker lukken. .🍻
  4. Nelleke Herman oma Sven Demelsa:
    Top om jullie te volgen alvast gezond sportief🍀2018 💋
  5. Bert en Tanja:
    30 december 2017
    Leuk om te horen dat jullie zo genieten !!
    En wens jullie een goed begin 😘🍻👍
  6. Petra vuijk:
    Een hele fijne jaarwisseling en een super 2018 dikke 😘