Wanaka

31 december 2017 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Vanochtend weer vroeg uit de veren en bewolkte Te Anau verlaten en op weg naar Wanaka. Wel vreemd , Pa jarig maar het is bij ons de 31e 8.00 uur maar in Holland nog de 30e 20.00 uur en is hij dus nog niet jarig. Onderweg werd het weer steeds mooier , zo ook de route ( kon volgens ons al niet meer maar toch ) onderweg diverse keren gestopt voor aangewezen foto plaatsen langs de highway zoals een oud goudzoekers huisje , watervallen , Bungie jump brug , raft plekken enz. Ook even de route verlaten voor mooie dorpjes zoals arrowtown met een authentiek centrum en gebouwtjes . Aangekomen in Wanaka snel de kamer opgezocht en het zomertenue aangetrokken , van gisteren een hollandse zomerdag met regen naar echte zomerdag 26gr. en volop zon met briesje Top !! Nu ff genieten op balkon van prachtige uitzicht ! Straks stadje in en op zoek naar plek voor oud en nieuw. In het centrum is zo wie zo een vuurwerkshow

1. Astrid:
    31 december 2017
    Gefeliciteerd met je vader. Ziet er allemaal fantastisch uit. Jij bent onze nieuwe Floortje. Fijne jaarwisseling!
  2. Moeders:
    31 december 2017
    Wat genieten jullie geweldig en dat wij mee kunnen genieten nu een drukke dag gefeliceerd met jullie vader dikke kus en een poot van storm
  3. Esther:
    31 december 2017
    Gefeliciteerd met vaders!! Wat een prachtige foto’s allemaal al!! Hier is het inmiddels 10:30 oudjaarsdag. Hoop dat jullie een leuk plekje vinden in wanaka om het nieuwe jaar in te luiden. Alvast heel veel plezier en de beste wensen! Dikke kus
  4. Lida en rob:
    31 december 2017
    Gefeliciteerd met vaders. Ziet er allemaal super uit. Wens jullie een fijne jaarwisseling en voor morgen happy new yaer😘
  5. Ome Wim en tante Wil:
    31 december 2017
    Hier kun je alleen maar van dromen Maar jullie beleven het geweldig. Wíj genieten mee prachtig voor jullie nog vele en mooie dagen mogen krijgen. En een goede jaarwisseling geniet er van.👍🍺🍷. Proost ome wim tante wil
  6. Petra vuijk:
    31 december 2017
    Gefeliciteerd met je vader en een onwijs gezellige jaarwisseling.happy new year 😗😗
  7. Petra vuijk:
  8. Ome Wim en tante Wil:
    31 december 2017
    Rene en Monique nog gefeliciteerd met je VERJAARDAG van je vader en schoonvader ome wim
  9. Nel:
    31 december 2017
    Nou jullie zitten al in het nieuwe jaar . Gelukkig nieuwjaar en veel
  10. Denise:
    31 december 2017
    Vast een fijne jaarwisseling en geniet er lekker van ziet er prachtig uit en proost vast.🍺🍺🥂