Dunedin - Te Anau

29 december 2017 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Vanochtend vroeg uit de veren , we hadden vanwege de 1 dag vertraging Dunedin geschrapt uit ons schema , dit hield in dat we vandaag ruim 500 km moesten rijden . We zijn evengoed nog door Dunedin gegaan voor een tussenstop en wat te eten , de weg hier naar toe was supermooi , veel langs de kust en een bergroute erbij genomen . Dunedin heeft prachtig station en mooie gebouwen maar daar houd het wel bij op , dus nog niet zo veel spijt om deze overnachting te schrappen .

De weg naar Te Anau was net als een weg naar het strand (zoals zeeweg naar zandvoort) maar dan zo'n 200 km lang . Het rijden lijkt lang maar met deze omgeving is het voorbij voordat je er erg in hebt . Stadje is erg druk met toeristen en eigen volk die naar het meer gaan , Lake te Anau , veel watersport . Tickets geboekt voor morgen , een boottocht door de fjorden (Rene zijn grote wens) . Nu ff lekker biertje , Carlsberg , en op tijd naar bed .

1. Lida en rob:
    29 december 2017
    Super voor jullie. Leuk om alles te lezen wat jullie mee maken😉geniet ervan😘
  2. Petra vuijk:
    29 december 2017
    Proost geniet er lekker van
  3. Ilona:
    29 december 2017
    Super leuk om te kunnen lezen wat jullie allemaal voor moois zien! Nu al benieuwd naar alle foto’s 😁. Geniet ervan xx