Mooi dagje wellington

8 januari 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Wat gaan we zien vandaag ....... eerst ff ontbijten en een bakkie beneden in het hotel , toen we vanmorgen wakker werden was er vanacht een briefje onder de deur doorgeschoven met goedenmorgen vandaag wordt het 24gr en bla bla bla en dat we heerlijk konden ontbijten . Dit doen we morgen dus NIET , was lekker maar om een half uur op een gebakken eitjes te moeten wachten , laat maar 🤔. We zijn eerst op zoek gegaan naar de weg van het treintje die je omhoog brengt op een berg van wellington , maar onder tussen in de winkelstraat een mooie rugbyshirt van de all blacks voor rene gescoord en vlak daarbij midden in de straat naar het treintje ( cable car en botanical gardens) naar boven geweest .was erg leuk maar duurde in onze veronderstelling naar wat wij op tv hadden gezien wel wat langer , maar met nog geen 5 min waren we boven 😀 maar ook weer de moeite waard .! Onderweg hebben de plattegrond erbij gepakt en de route van het museum TE PAPA gezocht volgens een collega van rene zeker de moeite waard , en dat was het ook ! Ons dagje hier op wellington was weer gevuld met als afloop een lekker terrasje gepikt en na een aantal biertjes en fish and chips en een overheerlijke pizza te hebben gegeten op zoek naar ons kamertje in hotel TRINITY.,waar we ons verhaaltje maken nog ff een colaatje drinken en ons oogjes sluiten want morgen gaan we naar waarschijnlijk naar Napier , mochten we eerder iets leuks tegen komen , blijven we daar

1. Nick:
    8 januari 2018
    Ziet er goed uit. Ook nog in de observatorium geweest ?