Boot naar Wellington

7 januari 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Na een gezellige avondje te hebben geborreld en een leuk gesprek te hebben gehad met een nieuw Zeelander en een Duitser die bevriend waren en samen gestudeerd hadden in Groningen ,gingen we TEUT naar bed 🤣

Heerlijk uitgeslapen en een stevig ontbijt op het zonnige terras , moesten we wachten tot we de boot op konden (13.30 uur). Dan van de zon maar ff genieten .😎😍

Auto ingeleverd en hup de boot op , gelijk maar naar boven op het dek om misschien nog dolfijnen te spotten 🤔 wat een uitzichten tijdens het varen . Je weet niet waar je moet kijken en eenmaal op open zee begonnen de golfen😨 ik dacht blijf zitten waar je zit en verroer je niet 👍 ging gelukkig allemaal goed .

Aangekomen in Wellington ,de auto opgepikt die daar voor ons klaar stond en ik moet zeggen een mooi bakkie , stoer en snel dus dat wordt oppassen voor storm 😂🤣

Het is wel een verschil met het zuidereiland want het is hier allemaal hoogbouw en de straten en gebouwen staan hier allemaal op elkaar.

Hotel was gauw gevonden en doen nu een biertje op de roofbar van het hotel , erg geinig . Op naar morgen 🤗🤗

1. Nel:
    7 januari 2018
    Nou jullie hebben wat beleefd en gezien daar . Nu het zuiden ,ziet er idd heel anders uit aan de foto te zien . Heel veel plezier waar jullie nu zitten . Erg leuk om jullie zo te volgen
  2. Petra vuijk:
    7 januari 2018
    Ook dit word weer onwijs leuk😉
  3. Henk Castricum:
    7 januari 2018
    Heerlijk te lezen dat jullie zo genieten 😊
  4. Kees:
    7 januari 2018
    Hoi wat een mooi land he, zie veel herkenbaars als je nog in wellington ben is het PAPA museum een aanrader, veel plezier nog op het noorder eiland
  5. Ilona M:
    7 januari 2018
    Fijn dat jullie zo genieten... Niet te hard op die gaspendaal he ouwe😉! Bekeuringen doen zeer. Wel toevallig heb vannacht over hele hoge golven gedroomd hmmzz. Geniet ervan dikke kus ilona