Taupo

9 januari 2018 - Taupo, Nieuw-Zeeland

We waren vandaag redelijk op tijd wakker dus maar gelijk in de auto gesprongen en gaan met die banaan , we zien wel waar we komen . De route was wederom prachtig en zijn we in Featherston gestopt om te ontbijten/picknicken bij 1 van de vele rust cq camper plaatsen die Nieuw Zeeland heeft. Het doel was Napier maar we lagen ruim voor op schema en zijn we voor een bak koffie met heerlijke muffin gestopt in Dannevirke,  een oude Scandinavische nederzetting. Door naar Napier , eerst de speedway opgezocht waar Dave en Michel 12 jaar geleden nog hebben geracet,  helaas was de baan gesloten en de nostalgie voor storm bij het hek ophield . In Napier geluncht en wat rondgekeken en besloten om er maar weer 150 km extra tegen aan te gooien en door te kachelen naar Taupo , daar vandaan is het nog geen 100 km naar Rotorua waar we meerdere dagen willen verblijven en storm wel zijn nostalgie zal vinden . In Taupo lekker gegeten en paar biertjes erbij en op naar morgen waar we eerst met de rapid-jet hier gaan en dan door naar Rotorua.

1. Moeders:
    9 januari 2018
    Het is er heel mooi en wat genieten jullie en dat wij mee kunnen kijken pa geniet er van veel liefs en een poot van storm
  2. Nel:
    9 januari 2018
    Klinkt allemaal weer geweldig en de foto's zeggen genoeg (lekker potje pindakaas )